بیماران اورمیک اجتناب دیالیز برای دو ماه درمان
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران اورمیک اجتناب دیالیز برای دو ماه درمانبیماران اورمیک اجتناب دیالیز برای دو ماه درمان
آیا فکر می کنید که بیمار اجتناب دیالیز اورمی به مدت دو ماه؟ این داستان واقعی از بیمارستان از نفروپاتی Shijiazhuang است. پس از چهار به علاوه هفت درمان در بیمارستان ما، از او می شود دیالیز به طور کامل در دو ماه خلاص شوید.
شرایط دقیق او از این بیماری
این یک معلم 24 ساله است. ادرار دارای پروتئین ادرار +. در آن زمان، آن را نیز از سردرد، سرگیجه، ریزش مو، مثانه ادرار و بیماریهای دندان رنج می برد. اما او هیچ توجهی به او پرداخت نمی کند. با این حال، با وخیم تر شدن وضعیت او، او را به یک بیمارستان محلی بستری شد. تشخیص لوپوس نفریت لوپوس است. او سپس استروئید منصوب کرد. اما وضعیت او پایدار نیست. وقتی که او باردار شد، او متوقف می شود مصرف استروئید. در این حالت، پروتئین آن در نمونه ادرار بین 1-3 + متفاوت است. چه بدتر، او به حالت اغما می افتد. در این زمان، گزارش پزشکی که نشان می دهد سطح کراتینین سرم 764.2 میلی مول / L، اسید اوریک 621 mmol / L و سطح BUN 11.21 میلی مول / L. او با اورمی نارسایی مزمن کلیه تشخیص داده میشود. این خواب بیدار بعد از دیالیز و hemofiltration در عرض 12 ساعت. پس از یک دوره از زمان، سطح کراتینین سرم 1032.2 میلی مول / L، به طوری که پزشک توصیه آن را به بیوپسی کلیه. او را رد می کند و به بیمارستان ما آمده است.
در بیمارستان ما چهار به علاوه هفت درمانی شامل طب میکرو چینی Osmotherapy، مه ترکیب کان، حمام درمانی، حمام پا و سوپ دارویی. هفت دایره شامل درمان، درمان کمپرس گرم، درمان با حمام کامل، درمان طب چینی خوراکی، حمام پا، انما درمان و فتیلهگذاری درمان. هر یک از درمان دارای عملکرد خود را دارد. آنها گرد هم می آیند برای بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه با گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، ایسکمی کلیوی، و آزاد کردن دولت بی هوازی، و فراهم آوردن مواد مغذی. اگر عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، دیالیز می توان جلوگیری کرد.
دو ماه بعد، بیمار دور از دیالیز به طور کامل نگه می دارد. کراتینین او حدود 200 میکرومول / لیتر است و سطح اوره طبیعی است.
رویای خود را برای دریافت از شر دیالیز در واقع ممکن است به حقیقت می پیوندند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چهار به علاوه هفت درمان ما، شما می توانید ایمیل asya.yue@mail.ru ارسال کنید. ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: اورمی,اورمیک,جلوگیری از دیالیز,درمان اورمی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: